هیئت‌مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی انتخاب شدند

هیئت‌مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی انتخاب شدند

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی، نوبت سوم مجمع عادی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) با حضور ۱۱۰ نفر از اعضاء و نماینده محترم وزارت کار و امور اجتماعی برگزار شد و طی آن اعضای جدید هیئت مدیره و بازرس برای مدت سه سال انتخاب شدند.

در ابتدای مجمع، جناب آقای اعتدال‌مهر رییس هیئت مدیره پیشین نکاتی را درباره اهمیت انتخابات با اعضا مطرح کردند. در ادامه دبیر انجمن گزارش فعالیت‌های انجمن را به استحضار اعضا رساند.
تشریفات قانونی تشکیل هیئت برگزاری با هدایت نماینده وزارت کار جناب آقای حسینی برگزار شد. ۲۰ نفر از اعضا کاندیدای حضور در هیئت مدیره و دو نفر کاندیدای بازرس انجمن بودند که پس از معرفی و انجام رای‌گیری هیئت مدیره جدید انجمن به این شرح انتخاب شدند:

اعضای اصلی هیئت مدیره:
۱-زینب دالوند ۷۶ رای
۲-رضا شیرازی ۶۰ رای
۳-عادل طالبی ۶۰ رای
۴-محمدرضا رحمانی زنجانی ۵۶ رای
۵-شیما شریفی ۵۵ رای
۶-مجید خاکپور مقدم ۵۳ رای
۷-نوید معافیان ۴۴ رای

اعضای علی‌البدل هیئت مدیره:
۱-امیرحسین اسماعیلی ۴۳ رای
۲-وحید خسروی ۴۲ رای

بازرس:
۱-حبیب جانبهان ۵۱ رای

بازرس علی‌البدل:
۱-حجت فرید ۳۲ رای

شایان ذکر است سمت‌های اعضای جدید هیئت مدیره در اولین جلسه هیئت مدیره که طی ماه جاری برگزار خواهد شد انتخاب و به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

آرای انتخابات هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتیلینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

منبع خبر

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

    نظرات