سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش تسلیت باد ...

سالروز شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش تسلیت باد ...

فرازهای تابناک تاریخ پرافتخار ایران اسلامی مرهون ایثار و استقامت ملت مومن و قهرمانی است که جان را در راه آرمانهای الهی نثار کرده اند تا یادمان رشادت هایشان میراث معنوی و پشتوانه ای مستحکم و بی بدیلی از حقیقت و عدالت باشد. بلندآوازگی این حماسه ها در خاطر قدرشناس ملت، طنینی جاودان دارد و راه پرصلابت شان، شکوهی بی مانند را به ارمغان آورده است.

هفتم تیرماه هر سال یادآور شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش که به حق نمادی از توجه به اصول قضاوت خدا مدارانه و اسلامی برای گستراندن امر عدالت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید.

شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی(ره)، یکی از علما و اساتید برجسته حوزه علمیه و صاحب اندیشه و تفکر در حوزه اخلاق و فقه بود که در عرصه مبارک اقتدار و عزت این ملت غیور، نقشی بی بدیل داشت و حضور او در صحنه های مختلف این انقلاب سترگ، پررنگ و برجسته بود. این شهید عزیز و والامقام، در سالهای پیش از پیروزی انقلاب با کلام نافذ خود، در آگاهی و هوشیاری آحاد جامعه و تشویق آنان به مبارزه با رژیم  ستمشاهی می کوشید تا جائیکه رنج زندان و شکنجه دژخیمان رژیم منفور و طاغوتی پهلوی را به جان خرید. این شخصیت ممتاز پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز به عنوان یکی از علمداران فضیلت و بیداری  به تبیین اهداف مقدس این انقلاب بزرگ همت گمارده و در این مسیر از آزار نحله های منحرف و نفاق اندیش در امان نبود تا جائیکه دشمنان مقدس جمهوری اسلامی، وجود نازنین این اندیشمند و مبارز  بزرگ و روشنگریهای او را مانعی بر سر راه تحقق اهداف پلید خود دیدند.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

منبع خبر

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یک پارک علم و فناوری در شهر سمنان می باشد

    نظرات