هزینه تبلیغات،کامنت و ممبر فیک در شبکههای اجتماعی
به گزارش تجارتنیوز ، این روزها اخبار، فیلمها و سریالهای روز دنیا، انواع سرگرمیها و غیره در شبکههای اجتماعی عرضه میشوند. تلگرام، اینستاگرام، واتساپ، توئیتر، فیسبوک و اخیرا تیکتاک مهمترین بازیگران این بخش محسوب میشوند که حالا تعداد کاربران بیشتر آنها به بیش از یک میلیارد میرسد. اما تبلیغات در شبکههای اجتماعی چقدر هزینه دارد؟ محبوبترین شبکه اجتماعی جهان براساس آخرین آمارها هماکنون فیسبوک با دو میلیارد و ۹۱۰ میلیون کاربر فعال ماهانه پرجمعیتترین شبکه اجتماعی جهان است و یوتیوب با دو میلیارد و ۵۶۲ میلیون کاربر در جایگاه دوم قرار دارد. واتساپ نیز با حدود دو میلیارد کاربر سومین شبکه اجتماعی و نخستین پیامرسان جهان از نظر تعداد کاربر است. اینستاگرام نیز با یک میلیارد و ۴۷۸ میلیون کاربر، ویچت با یک میلیارد و ۲۶۳ میلیون کاربر و تیکتاک با یک میلیارد کاربر به ترتیب در جایگاههای بعدی پرجمعیتترین شبکههای اجتماعی قرار دارند. پیامرسان تلگرام هم که به تازگی ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات