برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره جدید انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

برگزاری اولین جلسه هیئت مدیره جدید انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

اولین جلسه هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی با دستور جلسه انتخاب رئیس، نایب رئیس، دبیر و خزانه‌دار با حضور هر هفت عضو هیئت مدیره برگزار شد.

اعضای هیئت مدیره به اتفاق آراء تصویب کردند که خانم زینب دالوند به عنوان رئیس هیئت مدیره، آقای رضا شیرازی به عنوان نایب رئیس، آقای عادل طالبی به عنوان دبیر و آقای محمدرضا رحمانی به عنوان خزانه‌دار مسئولیت‌های اجرایی را به عهده داشته باشند.

سایر مصوبات هیئت مدیره در اولین جلسه:

  • از این پس تمام مصوبات هیئت مدیره و آرا به صورت شفاف از طریق وب‌سایت انجمن و راه‌های ارتباطی (ایمیل) به اطلاع اعضای انجمن برسد.
  • جلسات هیئت مدیره به صورت آنلاین یا حضوری، هفتگی و در روزهای سه‌شنبه برگزار می‌شود و حداقل یک بار در ماه جلسه هیئت مدیره به شکل حضوری برگزار خواهد شد.
  • اعضای علی‌البدل امکان حضور در جلسات را به صورت مشورتی خواهند داشت.

تمام اعضای هیئت مدیره، برنامه‌های اجرایی و پیشنهادات را برای تصمیم‌گیری طی جلسات آتی تا تاریخ ۱۴ تیر‌ماه ۱۴۰۱ ارائه کنند.

اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی امیدوار هستند با همراهی اعضای محترم بتوانند به وظایف صنفی خود عمل کرده، پیگیر حقوق صنفی اعضا باشند.

لینک اصل خبر در سایت انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    منبع خبر

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب  کارهای اینترنتی)

    انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران (کسب کارهای اینترنتی)

    انجمن کسب و کارهای اینترنتی می کوشد تا با ایجاد بستری مناسب برای تمامی نقش آفرینان فعال در زیست بوم (اکوسیستم) فناوری اطلاعات علاوه بر اینکه به حمایت

      نظرات