داستان آخرین سال قرن؛ گزارش سالانه دیجی‌کالا و کسب‌وکارهای بومی محلی در سال ۱۴۰۰ منتشر شد

داستان آخرین سال قرن؛ گزارش سالانه دیجی‌کالا و کسب‌وکارهای بومی محلی در سال ۱۴۰۰ منتشر شد

گزارش سال دیجی‌کالا و کسب‌وکارهای بومی ‌محلی در سال ۱۴۰۰، که به بررسی عملکرد گروه دیجی‌کالا در بخش‌های مختلف در قالبی آماری پرداخته است، به‌صورت رسمی منتشر شد. این گزارش در قالب هفت فصل، تصویری جامع و شفاف از دنیای دیجی‌کالا در سال ۱۴۰۰ ارائه می‌کند. آشنایی مخاطبان مختلف با خدمات، عملکرد و دستاوردهای دیجی‌کالا و همچنین فعالیت‌های دیگر اعضای گروه دیجی‌کالا اصلی‌ترین هدف انتشار این گزارش است. آنچه گزارش سال ۱۴۰۰ دیجی‌کالا را از گزارش‌های سال‌های گذشته متمایز می‌کند تمرکز این گزارش بر کسب‌وکارهای بومی محلی است. این بخش از گزارش، پروژه کارآفرینی بومی دیجی‌کالا را از اولین روزهای تولد در سال ۱۳۹۹ تا روزهای توسعه و بالندگی و نیز چشم انداز پیش روی کسب‌وکارهای بومی محلی دیجی‌کالا روایت می‌کند. در هرکدام از بخش‌های گزارش دیجی‌کالا و کسب‌وکارهای بومی محلی در سال ۱۴۰۰ به محورهای زیر پرداخته شده است: وضعیت تجارت الکترونیک در جهان و ایران و جایگاه گروه ...

متن کامل خبر در سایت شنبه پرس

منبع خبر

شنبه پرس

شنبه پرس

شنبه پرس یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات