نمایش پست‌های ویدیویی به شکل ریلز در اینستاگرام

به گزارش تجارت‌نیوز ، اینستاگرام تغییری جدیدی را آزمایش می‌کند که به موجب آن تمامی پست‌های ویدیویی در قالب ریلز (Reels) نمایش داده می‌شوند. این شبکه‌ اجتماعی از این تغییر به‌عنوان بخشی از برنامه خود برای ساده‌سازی ویدیوها یاد کرده است. این شرکت همچنین آزمایش قابلیت جدید را با کاربران منتخب سراسر جهان آغاز کرده است. دیجیاتو به نقل از TechCrunch گزارش داد، سخنگوی متا ضمن تایید این تغییر گفت: ما در حال آزمایش این ویژگی به‌عنوان بخشی از تلاش‌هایمان برای ساده‌سازی و بهبود تجربه ویدیویی در اینستاگرام هستیم. علاوه بر این، مت ناوارا، کارشناس شبکه‌های اجتماعی تصویری را در توئیتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد افرادی که بخشی از این آزمایش هستند، پیغامی را مشاهده می‌کنند که در آن آمده: «پست‌های ویدیویی اکنون به عنوان ریلز با دیگران به اشتراک گذاشته می‌شود.» در ادامه این پیغام توضیح داده شده که اگر حساب کاربران عمومی باشد، تمام کاربران می‌توانند ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

    منبع خبر

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز

    تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات