«دیجیفای» مسیر ورود کسب و کارهای سنتی را به دنیای تجارت الکترونیکی هموار می کند
نوپانا: دیجیفای مجموعهای است که با هدف ارائه خدمات باشگاه مشتریان برای صاحبان مشاغل مختلف راهاندازی شد. این شرکت هماکنون ابزارهای متنوعی را برای توسعه هرکسب و کار فروشگاهی یا مجازی، با بهرهگیری از جدیدترین روشهای رایج دنیا، ارائه می کند. محمد فرخنژاد، بنیانگذار و مدیرعامل دیجیفای در این نشست، پس از اشاره به تاریخچه فعالیتهای این شرکت گفت: «ایده این کار در انتهای سال ۱۳۹۴ با این سوال شکل گرفت که چرا فروشگاههای سطح شهر از سیستمهای وفادارسازی مشتریان و مزایای آن استفاده نمیکنند. با همین ایده در سال ۹۵ تیم دیجی فای شکل گرفت و تصمیم بر این شد که یک برنامه وفادارسازی مشتری برای کسبوکارهای سنتی ایجاد شود». در ادامه وی افزود: «در قدم اول، محصولی با نام بونسکارت ایجاد شد و در سال ۹۷ موفق به جذب سرمایه شدیم و در سال ۹۸ موفق شدیم که شرکت را با درآمدهای خودش اداره کنیم». فرخنژاد گفت: «به ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات