قیمت مناسبتری سراغ دارید؟ نقش بازخورد کاربران دیجیکالا در بهبود عملکرد مارکت پلیس
هدف هر فروشگاهی حفظ جلب رضایت مشتری است. این اتفاق باعث میشود که مشتری برای خرید دوباره به همان فروشگاه مراجعه کند. البته اگر از خریدش راضی باشد. دغدغه مشتری مداری در فروشگاههای آنلاین هم وجود دارد. حالا یک پلتفرم مثل دیجیکالا چطور از میزان رضایت کاربرانش آگاه میشود؟ گزارش سال ۱۴۰۰ دیجیکالا برای سومین سال متوالی حاوی دادههای راهگشایی در مورد بازخورد کاربران این پلتفرم است. به بقیه هم توصیه میکنید؟ دیجیکالا پس از هر سفارش، پیامکی به مشتریان ارسال میکند و میزان رضایت آنها از خریدشان را از صفر تا ۱۰ میسنجد. نظرسنجی شاخص توصیهکنندگان (NPS) معیار مناسبی برای سنجش تجربه مشتریان در استفاده از دیجیکالاست. نمراتی که مشتریان در سال ۱۴۰۰ به دیجیکالا دادهاند امیدوار کننده بوده است. حدود ۵۰ درصد مشتریان به خریدشان از دیجیکالا نمره ۱۰ از ۱۰ دادهاند. بیش از ۱۵ درصد هم نمره ۹ را دادهاند. تعداد کسانی که نمره ۶ و پایینتر ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات