سال 97 بازارهای هدف را فتح خواهیم کرد

سال 97 بازارهای هدف را فتح خواهیم کرد

محمد شریعتمداری (وزیر صنعت، معدن و تجارت) با انتشار پیامی ضمن استقبال از نامگذاری سال 97 به نام حمایت از کالای ایرانی، گفت: امسال را به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی، ارتقای کمی و کیفی تولیدات داخل و فتح بازارهای هدف تبدیل خواهیم کرد.

به گزارش اکوسیستم، شریعتمداری ضمن لبیک به رهبر معظم انقلاب، اعلام کرد: پیام مسرت بخش و امید آفرین حضرت مستطاب عالی در نامگذاری سال ٩٧ به نام سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی، بار دیگر بارقه امید را در دل تمام دلسوزان ملک و ملت زنده کرد.

وی با نویدبخش خواندن نام سال 97 برای تمام صنعتگران، کارآفرینان و سرمایه گذاران ایرانی، ادامه داد: بی تردید اکسیر حیات‌بخش اقتصاد کشور، توجه به افزایش وزن و کیفیت تولید ملی است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در سایه این حمایت ملی و ایجاد بستر و زمینه مناسب به منظور سرمایه گذاری جدید و حفظ سرمایه گذاری‌های موجود با در نظر گرفتن بازسازی، نوسازی و رقابتی ساختن آنها می‌توان به آینده کشور و اشتغال پایدار و منافع ملی ایران امید بست.

شریعتمداری گفت: من به عنوان سرباز کوچک ملت ایران در نگهبانی از تولید صنعتی و معدنی و گسترش آن با استفاده از سیاست‌های مناسب تولیدی و تجاری این پیام امید آفرین را لبیک می‌گویم و اطمینان می‌دهم که وزارتخانه صنعت معدن و تجارت در چارچوب سیاست‌های کلان نظام در اقتصاد مقاومتی برای تحقق این امر تمام کوشش خود را به کار خواهد بست.

وی افزود: با عنایت خداوند سال 97 را با همکاری تمام تولیدگران متعهد و متخصص، جوانان دانشمند، نهادهای دانش‌بنیان، مرزبانان مرزهای طبیعی و گمرکی کشور و سایر همکاران در دولت، به سال کار و تلاش مجاهدانه در صیانت از تولید ملی و ارتقای سطح کمی و کیفی آن و سال فتح بازارهای هدف، به منظور جذب و نفوذ کالای ایرانی تبدیل می‌کنیم، تا خرید کالای ایرانی انتخاب پر افتخاری برای همه ایرانیان باقی بماند.

    نظرات