سرویس اشتراکی اینستاگرام راه‌اندازی شد

اینستاگرام اخیرا از عرضه قابلیتی جدید خبر داد که بر اساس آن، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند پست‌های خود را صرفا برای افرادی خاص و مشترکان پولی خود به اشتراک بگذارند. این شرکت در اوایل سال جاری میلادی، آزمایش طرح اشتراکی خود برای تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم را آ‎غاز کرد و اکنون رسما از عرضه عمومی‌ آن خبر داده است. آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام در یک پیام ویدئویی گفت که قصد دارد اینستاگرام را به بهترین مکان آنلاین برای درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا تبدیل کند. به گفته وی، این قابلیت در پاسخ به درخواست‌های مکرر تولیدکنندگان محتوا که در طرح آزمایشی سرویس اشتراکی شرکت داشتند، به این شبکه اجتماعی اضافه شده است. به کمک این ویژگی جدید، پست‌های ارسالی این دسته از کاربران تنها برای مشترکان آنها قابل مشاهده خواهد بود. تا پیش از این، تولیدکنندگان محتوا می‌توانستند چنین کاری را در قبال استوری‌های خود انجام دهند، اما اکنون می‌توانند پست‌های اختصاصی ...

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

    منبع خبر

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو

    مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات