دیدار استارت‌آپی با غول‌های تکنولوژی

شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های متعددی در این نمایشگاه به‌منظور معرفی محصولات و خدماتشان حضور داشتند و تلاش کردند با بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران ارتباط برقرار کنند. جدا از سالن اصلی برگزاری مراسم‌ها و سخنرانی‌‌ها، درون نمایشگاه نیز چند سالن برگزاری سخنرانی و ورک‌شاپ برای استارت‌آپ‌ها وجود داشت و عملا این رویداد از طریق چند سالن سخنرانی مجزا در حال پیگیری بود. این نمایشگاه شامل غرفه‌های اختصاصی کمپانی‌های بزرگ دنیا مثل گوگل و مایکروسافت و البته استارت‌آپ‌هایی می‌شد که قصد داشتند محصولات و خدماتشان را به بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران معرفی کنند. از آنجا که تعداد بسیار زیادی استارت‌آپ در این رویداد شرکت‌ کرده‌اند، برگزارکنندگان رویداد غرفه‌های کوچکی را برای هر استارت‌آپ در نظر گرفته‌اند تا بازدیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بتوانند با خدمات این استارت‌آپ‌ها از نزدیک آشنا شوند. در کنار استارت‌آپ‌ها، حضور سرمایه‌گذاران از کشورهای مختلف نیز قابل‌توجه بود در این میان می‎توان به غرفه‌های عربستان، قطر و امارات اشاره کرد که با حضور در این نمایشگاه به دنبال سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها بودند. انجمن رستوران‌داران پرتغال هم پیش‌بینی کرده که طی روزهای وب‌سامیت حدود ۶۱ میلیون دلار غذا و نوشیدنی توسط بازدیدکنندگان این رویداد خریداری شده است.

متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو

منبع خبر

مدیر اینفو

مدیر اینفو

مدیر اینفو یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات