دیدار استارتآپی با غولهای تکنولوژی
شرکتها و استارتآپهای متعددی در این نمایشگاه بهمنظور معرفی محصولات و خدماتشان حضور داشتند و تلاش کردند با بازدیدکنندگان و سرمایهگذاران ارتباط برقرار کنند. جدا از سالن اصلی برگزاری مراسمها و سخنرانیها، درون نمایشگاه نیز چند سالن برگزاری سخنرانی و ورکشاپ برای استارتآپها وجود داشت و عملا این رویداد از طریق چند سالن سخنرانی مجزا در حال پیگیری بود. این نمایشگاه شامل غرفههای اختصاصی کمپانیهای بزرگ دنیا مثل گوگل و مایکروسافت و البته استارتآپهایی میشد که قصد داشتند محصولات و خدماتشان را به بازدیدکنندگان و سرمایهگذاران معرفی کنند. از آنجا که تعداد بسیار زیادی استارتآپ در این رویداد شرکت کردهاند، برگزارکنندگان رویداد غرفههای کوچکی را برای هر استارتآپ در نظر گرفتهاند تا بازدیدکنندگان و سرمایهگذاران بتوانند با خدمات این استارتآپها از نزدیک آشنا شوند. در کنار استارتآپها، حضور سرمایهگذاران از کشورهای مختلف نیز قابلتوجه بود در این میان میتوان به غرفههای عربستان، قطر و امارات اشاره کرد که با حضور در این نمایشگاه به دنبال سرمایهگذاری در استارتآپها بودند. انجمن رستورانداران پرتغال هم پیشبینی کرده که طی روزهای وبسامیت حدود ۶۱ میلیون دلار غذا و نوشیدنی توسط بازدیدکنندگان این رویداد خریداری شده است.
متن کامل خبر در سایت مدیر اینفو
نظرات