رونمایی از لوگو جدید سپ
همزمان با آغاز فصلی جدید از تکنولوژیهای پرداخت در دنیا، سپ از نشان جدید خود، در هتل پارسیان اوین رونمایی کرد . به گزارش روابط عمومی سپ، پس از ۱۹ سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک کشور و با توجه به آغاز دوره تازه فعالیت سپ از هویت بصری ( لوگو ) جدید این برند فعال رونمایی شد تا در جهان پرشتاب امروز، ماموریت و چشمانداز این شرکت را بر بستر تکنولوژی های روز دنیا برای مخاطبان نسل Z به تصور بکشد . سید محمدرضا هدایتی مدیر ارتباطات سپ، فعالیت بر بستر تکنولوژی و ارتباط با مخاطبان جوان را یک ارزش اساسی میداند و بر این باور است که با بازآفرینی برند خود، پل ارتباطی خود را با نسل پویا این مرزوبوم کوتاهتر از گذشته خواهد کرد . همچنین این برند اکنون در چشم انداز جدید خود بهدنبال تبدیل شدن به مرجع دانش و الگوی صنعت پرداخت الکترونیک کشور ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات