«یکتانت» پلتفرم تبلیغاتی برای همه کسب وکارها
تیم یکتانت در رویدادی با نام « فصل مشترک » گزارشی از اقدامات این شرکت در سال ۱۴۰۰ را برای مدیران و متخصصان کسب وکارها و اصحاب رسانه ارائه کرد . همچنین تیم یکتانت، انتقادی به وضعیت دیجیتال مارکتینگ کشور و شرایط اقتصادی داشت که با افزایش آمار مهاجرت، نیروی انسانی کشور را با بحران مواجه کرده است . یکتانت از سال ۱۳۹۵ با نام گیرباکس (gera box) فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۹۶ یکتانت ثبت شد . سینا مومنی، مدیرعامل یکتانت، در رویداد فصل مشترک، با اشاره به این موضوع خلاصهای از وضعیت مارکتینگ و کسبوکارهای آنلاین در امریکا ارائه داد . او گفت : در آمریکا نزدیک به ۵۰ درصد از بودجه مارکتینگ کسبوکارها به بخش آنلاین اختصاص داشت در حالی که این رقم در ایران کمتر از پنج درصد بود . او تاکید کرد که یکتانت ایجاد شد تا کسبوکارها بتوانند استفاده مفیدی از ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات