تپسل، مجری تبلیغات دیجیتال جام جهانی شد!
سبحان فروغی در حاشیه رویداد درون سازمانی هلدینگ «پگاه داده کاوان شریف» با عنوان «عکس یادگاری» از برنامههای ویژه تپسل برای تبلیغات جام جهانی خبر داد. وی گفت: «درحال حاضر تپسل و مدیااد بیش از ۸۰ درصد رسانههای ورزشی و غیر ورزشی را جذب کرده و با آمادهسازی خدمات ویژه، کمپین «پاس گل تپسل» را راه اندازی میکند. تپسل، بزرگترین مجری تبلیغات دیجیتال جامجهانی است و از این به بعد با مهمترین رسانههای این حوزه از جمله «ورزش ۳ ، فوتبالی و...» به صورت انحصاری کار میکند» کمپین «پاس گل تپسل» تپسل اعلام کرده همیشه جام جهانی امکان ویژهای برای تبلیغات و رشد مقیاسپذیر بیزینسها فراهم میکند. بر همین اساس تپسل تمام امکانات زیرساختی و خدماتی خود را جهت کمک به بیزینسها به کار گرفته است. رویداد «عکس یادگاری» در روز سه شنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۱ با هدف اطلاع رسانی و ایجاد همافزایی تیمها درجهت اقدامات گسترده تپسل در جام ...
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات