رونمایی از لوگو جدید سپ

همزمان با آغاز فصلی جدید از تکنولوژی‌های پرداخت در دنیا، سپ از نشان جدید خود، در هتل پارسیان اوین رونمایی کرد. به گزارش روابط عمومی سپ، پس از ۱۹ سال فعالیت نوآور در شبکه پرداخت الکترونیک کشور و با توجه به آغاز دوره تازه فعالیت سپ از هویت بصری (لوگو) جدید این برند فعال رونمایی شد تا در جهان پرشتاب امروز، ماموریت و چشم‌انداز این شرکت را بر بستر تکنولوژی های روز دنیا برای مخاطبان نسل Z به تصور بکشد. سید محمدرضا هدایتی مدیر ارتباطات سپ، فعالیت بر بستر تکنولوژی و ارتباط با مخاطبان جوان را یک ارزش اساسی می‌داند و بر این باور است که با بازآفرینی برند خود، پل ارتباطی خود را با نسل پویا این مرزوبوم کوتاه‌تر از گذشته خواهد کرد. همچنین این برند اکنون در چشم انداز جدید خود به‌دنبال تبدیل شدن به مرجع دانش و الگوی صنعت پرداخت الکترونیک کشور است. این واحد معتقد است، ...

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

منبع خبر

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات