جوابیه‌ای که ایرنا منتشر نکرد

پاسخ دیجی‌کالا به گزارش ایرنا درباره میزان نارضایتی کاربران توییتر فارسی از این شرکت: گزارش ایرنا از احساسات اجتماعی کاربران دیجی‌کالا نادرست است خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران «ایرنا»، در گزارشی در تاریخ ۲۶ تیر ۱۴۰۱، به موضوع میزان نارضایتی کاربران توییتر از دیجی‌کالا پرداخته است. در ابتدا باید اعلام کنیم اینکه خبرگزاری رسمی دولت میان انبوه موضوعاتی که این روزها در زندگی مردم تاثیر می‌گذارد، احساسات توییتری‌ها درباره دیجی‌کالا را انتخاب کرده، جای تقدیر دارد. ضمن تشکر از این رویکرد مبتنی بر داده و توجه به افکار عمومی و با امید به اینکه فرهنگ داده‌محوری و توجه به افکار عمومی در دیگر سازمان‌ها و نهادها هم گسترش یابد، پاسخ زیر را برای روشنگری بین مردم عزیز ایران، خدمت این رسانه محترم ارائه می‌کنیم: دیجی‌کالا ۴۰ میلیون کاربر، یعنی حدود نیمی از جمعیت ایران را در بستر مارکت‌پِلیس (بازارگاه) به فروشندگان متصل می‌کند. ۲۵۰هزار کسب‌وکار، تولیدکننده، بازرگان، هنرمند و صنعتگر ایرانی ...

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

منبع خبر

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات