نشست خبری دی ان ای یونیون با بررسی شش قلم کالای مصرفی ضروری خانوار برگزار شد
ناصر پاشاپور نیکو، گزارش تحقیقاتی در حوزه شش گروه کالای ضروری خانوار به همراه تاثیرات بر فعالیتهای مارکتینگ و همچنین انتخاب مصرف کننده را ارائه داد. بر پایه این گزارش در نشست خبری گروه dna union ”” که با حضور خبرنگاران رسانههای جمعی روز دوشنبه ۲۴ مرداد برگزار شد، ناصر پاشاپور نیکو ، مدیرعامل گروه، محمد موسوی، مدیر عامل آژانس ارتباط تصویر اشاره و کامیار امامی مدیرعامل شرکت پژوهش بازار و رسانه امروز “emrc” ضمن ارائه گزارش به سوالات مطرح شده توسط خبرنگاران پاسخ دادند. گزارش بازار روغن خوراکی (جامد و مایع): پاشاپور گفت: گزارشی که رائه میشود بر پایهی نوسانات قیمتی و بحثهای کنترلی قیمتها و افزایش آنها ارائه میشود که درمورد روغن خوراکی در مقایسه نقطه به نقطه از فرورودین ۱۴۰۰ تا فروردین ۱۴۰۱ ، افزایش چندانی در قیمتها مشاهده نشده اما در همین بازه زمانی یعنی از خرداد ۱۴۰۰ تا خرداد ۱۴۰۱ حدود ۲۹۲درصد گزارش افزایش قیمت ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات