میکامال، تجربه خرید در دنیایی مملو از تفریح

میکامال، تجربه خرید در دنیایی مملو از تفریح

میکامال، تجربه خرید در دنیایی مملو از تفریح

میکامال با ۲۱۰ هزار متر مربع زیر بنا بزرگترین مجموعه تجاری تفریحی نوار شمالی خلیج فارس و دارای ۷ طبقه و حدود ۷۰۰ واحد تجاری است. این مجموعه با دو طبقه پارکینگ با گنجایش بیش از ۱۰۰۰ خودرو تنها پارکینگ مسقف جزیره با این ظرفیت است.

بزرگترین هایپرمارکت جزیره در میکامال به زودی پذیرای کیشوندان است، شما از ورودی A که به چشم بازار معروف است به راحتی برای خریدهای متنوع وارد هایپر می‌شوید.

چیزی که میکامال از دیگر مراکزخرید متمایز می‌کند، بخش‌های تفریحی متنوع است، بولینگ مریم میکامال با ۶ لاین و طراحی و سبکی جدید بهره‌برداری شده و لذت یک بازی جذاب را در محیطی زیبا و مدرن برای شما به همراه دارد.

شما طی گردش در میکامال می‌توانید به دنیای پر رمز و راز  اقیانوس‌ها سفر کنید. با سوار شدن در آسانسور پانورامای آکواریوم میکامال تجربه جذاب و تماشایی برشی از اقیانوس را خواهید داشت. راهروی مخصوص پنگوین‌ها قطعا پربازدیدترین قسمت آکواریوم خواهد بود.

شاید یکی از منحصر به فردترین لاین‌های میکامال در طبقه سوم دو لاین ایرانی و ونیزی باشد که تماشای معماری و طراحی خاص آنها شما را شگفت‌زده می‌کند. در این دو لاین طراحی خاص و نقوش سقف‌ها فضای متفاوتی ایجاد کرده است.

مهیج‌ترین بخش مجموعه میکامال در طبقه سوم قراردارد؛ تونل باد. شما با لباسی مخصوص بعد از آموزش توسط مربیان حاضر وارد یک استوانه شیشه‌ای به طول ۸ متر و قطر ۳ متر می‌شوید و پروازی سراسر هیجان‌انگیز را تجربه می‌کنید. امکان استفاده همزمان ۳ نفر (دونفر همراه با مربی) بر جذابیت‌های این تونل افزوده است. پس اگر تمایل به تجربه پرواز دو نفره را دارید؛ این گوی و این میدان.

به طبقه چهارم می‌رسیم، طبقه‌ای متمرکز بر روی تفریحات. تله کابین، سینما، پاتیناژ و سالن بدن‌سازی همه در این طبقه قرار دارد. تله کابین میکا قطعا بخش کامل‌کننده سفر شما خواهد بود و آن را رویایی‌تر خواهد کرد. اگر برای سالگرد ازدواج، تولد یا مناسبت خاصی به جزیره سفر کرده‌اید، قطعا تله کابین مکان مناسبی برای سورپرایز کردن پارتنر شما خواهد بود. تله کابین میکا ۲۰ کابین عادی و ۲ کابین VIP با طراحی شرکت‌های پورش دیزاین و سوارسکی دارد که فاصله ۳ کیلومتری بین اسکله و مجموعه میکا را طی می‌کند و با طی کردن خط ساحلی زیباترین خاطرات را برای شما تصویرسازی می‌کند. تله کابین میکا پلی بین ساحل و سینماست.

ضرورت وجود سینمایی با کیفیت و تکنولوژی روز همیشه در جزیره احساس می‌شد. مژده میکا به کیشوندان و مسافران لذت تماشای فیلم‌های مختلف و آخرین ساخته‌های کارگردانان مشهور دنیا در فضایی مناسب و درخور خواهد بود. پردیس سینمایی میکا با سه سالن تماشای فیلم با ظرفیتی بالغ بر ۳۵۰ صندلی پذیرایی میهمانان است.

یکی دیگر از تفریحات جذاب و پر مخاطب میکا، سالن پاتیناژ است که کودکان و نوجوانان از طرفداران پر و پا قرص آن خواهند بود. زمین پاتیناژ ۳۰ *۶۰  میکا استاندارد المپیک است. در این بخش شما می توانید اتاق برف، سرسره یخی و انواع و اقسام بازی‌های زمستانی در گرمای جزیره تجربه کنید اما ویزگی منحصر به فرد پاتیناژ میکا تبدیل شدن آن به سالن کنسرت است. کافیست پس از استفاده از سالن پاتیناژ  با گشتی داخل مجموعه کافه و رستوران مورد نظر خود را پیدا کنید تا در طول این مدت ما سالن پاتیناژ را به سالن کنسرت تبدیل کنیم و شما بتوانید از شنیدن صدای خواننده مورد علاقه‌تان لذت ببرید.

علاوه بر فضاهای مجزای کافی‌شاپ و رستوران در طبقات، فودکورت میکا در طبقه چهارم هم با غرفه‌هایی با تنوع غذایی بالا آماده پذیرایی از گردشگران عزیز با سلایق متفاوت است.

اسم شهربازی ناخودآگاه یادآور نوعی هیجان و اضطراب شیرین خواهد بود. شهربازی میکا در دو طبقه مجزا با انواع دستگاه‌های بازی، فضای مناسبی جهت محک زدن توانایی بزرگترها و تخلیه انرژی کودکان را فراهم کرده است.

با توجه به امکانات و تفریحات مجموعه، میکامال محیطی شاد و آرام را برای تمامی اعضای خانواده فراهم آورده تا افراد با گروه‌های سنی مختلف از گذراندن اوقات خود در آن لذت برده و خاطرات خوشی را از جزیره در ذهن ثبت کنند.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات