سهم ۳۵ درصدی اسنپ تریپ از خرید و رزرو بلیط در بازار
در نشست هم اندیشی «اسنپ تریپ» که به عنوان صبحانه کاری برگزار شده بود، ابتدا مدیر روابط عمومی اسنپ تریپ ضمن خوشامدگویی به نمایندگان رسانههای حاضر بر تعامل خبری بیشتر و ارتباط دوسویه تاکید کرد. فرید یکانی، مدیر بازرگانی اسنپتریپ، به تحول اینترنت اشیا و همچنین دسترسی آنلاین در هر لحظه از شبانه روز به بازار مورد نیاز مشتریان اشاره کرد و گفت اینترنت اشیا تحولی ایجاد کرده که منجر به تغییر سبک زندگی شده است بطوری که در هر لحظه از شبانه روز افراد میتوانند خرید مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت و انتخاب آگاهانه ثبت کنند. این در حالی است که این امر در تهیه بلیط و رزرو هتل بیشتر نمایان شده است چرا که به گفته رانندگان ترمینالهای بین شهری دلالانی که همیشه به دنبال مسافر بودند و بعضا تنشهای زیادی هم ایجاد میکردند دیگر حضور ندارند و نبود آنها فضای امنی را برای مسافران و ...
متن کامل خبر در سایت شنبه پرس
نظرات