نشست مشترک رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران با مدیران عامل شرکت‌های مستقر در مرکز رشد برگزار شد

نشست مشترک رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران با مدیران عامل شرکت‌های مستقر در مرکز رشد برگزار شد

نشست مشترک رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران با مدیران عامل شرکت‌های مستقر در مرکز رشد برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، نشست مشترک رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران با مدیران عامل شرکت‌های مستقر در مرکز رشد، ۱۵ شهریور با حضور دکتر سید جعفر هاشمی، رئیس صندوق پژوهش و فناوری مازندران، دکتر علی متولی، مدیر مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان و جمعی از مدیران عامل شرکت‌های فناور در سالن جلسات صندوق برگزار شد.

در این نشست که باهدف تشریح حمایت‌های صندوق پژوهش و فناوری مازندران و آشنایی شرکت‌ها با فعالیت‌های این مجموعه برگزار شد، دکتر هاشمی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های این صندوق پرداخت.

در ادامه جلسه دکتر متولی ضمن معرفی ظرفیت‌ها و دستاوردهای شرکت‌های مستقر در مرکز رشد به تشریح خلاهای موجود در اکوسیستم پژوهش و فناوری پرداختند. وی بر حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و همچنین حمایت از قابلیت تبدیل ایده‌های دانش‌بنیان به نمونه پایلوت و در نتیجه رسیدن به محصول تجاری‌سازی شده، تاکید کرد و ابراز امیدواری نمود؛ با استفاده از ظرفیت‌های مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان و با حمایت صندوق پژوهش و فناوری استان مازندران، این مهم به سرانجام برسد.

گفتنی است، در پایان نشست نیز مدیران عامل شرکت‌های مستقر در مرکز رشد سوالات خود را از رئیس صندوق پژوهش و فناوری استان مطرح کردند و با بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در خصوص حمایت طرح‌های دانش‌بنیان، سهام‌داری، حمایت از طرح‌های بنیادی و سایر موارد همراه بود.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات