کمپین «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه...

کمپین «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه...

کمپین «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی

باز هم یک حرکت تبلیغاتی زیبا از کوکاکولا، آن هم در آستانه جام جهانی. کمپینی با نام "اعتقاد و جادو"، در ستایش از باورها، اعتقادات و غیرت طرفداران فوتبال. یک کمپین دیجیتال که در آن، کوکاکولا در کنار طرفداران فوتبال ایستاده و اعتقاد و تعصب آنان برای پیروزی را می ستاید.

مدیر بازاریابی کوکاکولا می گوید، ما بارها قدرتِ جادویی باور در طرفداران فوتبال را تجربه کرده ایم. برای مثال در سال ۲۰۱۸ چه کسی فکر می کرد کرواسی وارد ۴ تیم برتر شود؟ اما دیدیم که شد. کمپین جدید ما، می خواهد زیبایی تعصبات و اعتقادات مردم را پر رنگ کند. اینکه هرچقدر هم تیم ما ضعیف باشد، باز هم اعتقادی درونی در وجودمان هست که از بُرد تیممان حمایت می کند. به عنوان یک طرفدار، همیشه معتقدیم ممکن است معجزه ای شود یا جادویی رخ دهد و تیم ما برنده شود. بنابراین این موضوع به عنوان یک ایده بنیادین برای خلق کمپین کوکاکولا قرار گرفته است.


در این کمپین ۳ تیزر دیجیتال ساخته شده که نشان می دهد مردم برای اثبات حقانیت باورهایشان چه وعده هایی می دهند. مثلا در یکی از تیزرها نشان می دهد که یک طرفدار فوتبال قول می دهد که اگر تیمش قهرمان جام جهانی شود، موهای خودش را می تراشد یا در تیزر دیگری یک فرد قول می دهد که اگر تیمش قهرمان شود، هر روز مسیرش تا محل کار را پیاده می رود. در این کمپین کوکاکولا از مردم دعوت می کند که آن ها هم از تیم خودشان حمایت کنند و یک قول در وب سایت کوکالا ثبت کنند و اعتقاد و تعصب خودشان را محک بزنند! اگر تیم شما قهرمان شد، چیکار می کنید؟
کمپین جدید کوکاکولا مبتنی بر تحلیل بنیادین این برند از یک هیجان ناب در بازی فوتبال است. جالب است بدانید که کوکاکولا از سال ۱۹۷۴ اسپانسر فیفاست و بنابراین ید طولایی در طراحی کمپین های فوتبالی دارد. شاید کوکاکولا بیش از هر برند دیگری، فوتبال و طرفداران فوتبال را می شناسد و بنابراین مطالعه کمپین های این برند برای گرفتن ایده در کمپین های جام جهانی بسیار جذاب است.

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات