باشگاه زیست‌فناوری کودکان افتتاح شد

باشگاه زیست‌فناوری کودکان افتتاح شد

به گزارش روابط‌عمومی مرکز رشد، باشگاه زیست‌فناوری کودکان توسط شرکت تلما ریز جلبک فن آور و با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان  در تاریخ ۳۰ شهریور‌ماه افتتاح شد.

توسعه علم و فناوری در آینده در گرو داشتن کودکانی نوآور، خلاق و با دانش خواهد بود. از جمله شاخص‌های توسعه نوآوری و فناوری، ارائه شده توسط سازمان بین‌المللی مالکیت فکری میزان آموزش‌های حوزه خلاقیت و نوآوری پیش از مدرسه است. در همین راستا و باتوجه‌به نقش بی‌بدیل کودکان در شکل‌گیری آینده کشور، شرکت تلما ریز جلبک فن آور با همکاری مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان، باشگاه زیست‌فناوری کودکان (bio kid club) را راه‌اندازی نمود.

دکتر نرگس ابدالی مدیر مجموعه دکتر کیو و آموزشگاه بیوفن دراین‌خصوص بیان داشت: این باشگاه باتوجه‌به اهمیت زیست‌فناوری در زندگی امروزه و ظرفیت بالای آن در اقتصاد آتی کشور، به دنبال افزایش دانش و مهارت کودکان ۶ تا ۱۲ ساله در حوزه‌های مرتبط با زیست‌فناوری است. در این باشگاه سعی خواهد شد که با مهیاکردن شرایط آزمایش‌های علمی حوزه زیست‌فناوری در چارچوبی کودک پسند، زمینه ارائه انواع آموزش‌های این حوزه را فراهم نمود. ابدالی خاطرنشان کرد که در این باشگاه کودکان در گروه سنی‌های مختلف شرکت خواهند نمود و با آزمایش‌های مختلف زیستی متناسب با سنشان آشنا می‌شوند.

در اولین روز افتتاح این باشگاه، تعداد ۱۳ کودک ۶ تا ۱۲ ساله به همراه خانواده خود حضور پیدا کردند. شایان‌ذکر است که برنامه‌های آموزشی این باشگاه در مرکز رشد واحدهای فناور طبرستان برگزار خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

منبع خبر

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان

مرکز رشد واحدهای فناوری طبرستان یک مرکز رشد در شهر ساری می باشد

    نظرات