عدم پذیرش کاربر جدید از سوی پیام رسان ایتا!
به گزارش تجارتنیوز ، از دوشنبه شب کاربران در ورود به پیام رسان ایتا ناکام ماندند. در همین جهت پیغام عدم پذیرش کاربران جدید از سوی این پیام رسان داخلی منتشر شد. در این پیغام علت عدم پذیرش کاربران جدید به روز رسانی و ارتقاء سرورها عنوان شده است. این در حالیست که استفاده از پیام رسانهای داخلی همواره مورد تایید و حمایت مسئولان مربوطه بوده است. ایشان همیشه این پیام رسانها و شبکههای اجتماعی داخلی را دارای ظرفیت جهت جایگزینی نمونههای خارجی عنوان میکردند. بارها کارشناسان و متخصصان فناوری اطلاعات در این خصوص هشدارهایی را گوشزد کرده و زیرساخت کلی اینترنت را چه از نظر شبکه ملی اطلاعات و چه از نظر برنامههای کاربردی با محوریت پیام رسانی مناسب و آماده نمیدانستند. پیشتر حامد بیدی در گفتگو با تجارتنیوز نیز پیرامون این موضوع مواردی را مطرح و برای مثال از اظهارت مدیران روبیکا وام گرفت تا آماده نبودن زیرساختها ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات