مشکلات زیرساختی در پیامرسانهای داخلی/ ظرفیت کافی برای کاربران وجود ندارد؟
به گزارش تجارتنیوز ، این روزها که اینترنت سراسری در برخی از ساعات شبانه و روز قطع و اینترنت به نوعی ملی است، بسیاری از کاربران برای برقراری ارتباط مجبور به نصب نرمافزارها و پیام رسان های داخلی میشوند. به تازگی اما کاربران پیام رسان ایتا اعلام کردند که برای ورود به پیامرسان داخلی ایتا با پیامی مواجه میشوند که به آنها اطلاع میدهد این پیامرسان موقتا از دسترس خارج شده است. در این پیام دلیل چنین وضعیتی بروزرسانی و ارتقاء سرورها عنوان شده است. این در حالیست که مسئولان مربوطه همواره تاکید دارند که شهروندان میتوانند به جای پیامرسانها و اپلیکیشنهای خارجی از خدمات نمونههای داخلی استفاده کنند. اما با وجود این نوع مشکلات، کاربران چگونه میتوانند فعالیتهای خود را با اطمینان و به سرعت به بسترهای داخلی منتقل کنند تا ضرری متوجه آنها و کسبوکارها نشود؟ پیام رسان های داخلی به دنبال حمایتهای بیشتر؟ محمد خوانساری، معاون وزیر ...
متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز
نظرات