نکاتی برای ساخت یک برند جهانی توسط استارتاپ‌ها در دوران رکود

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت‌ها همواره به دنبال راه‌حل‌هایی برای ادامه حیات در دوران رکود به ویژه رکود جهانی و فراگیر هستند. این موضوع برای شرکت‌های استارتاپی اهمیت دوچندان دارد زیرا نوپا بودن و سابقه کم فعالیت، آن‌ها را در ادامه راه متزلزل می‌کند. در ادامه چهار نکنه مطرح شده است. این نکات می‌تواند برای ساخت و ایجاد یک برند جهانی مورد استفاده قرار بگیرد. به گزارش وب‌سایت سایفتد، این چهار نکته از سوی هانا ویکس، مدیر ارشد بازاریابی در Ecosia، سزکی سیم، معاون ارشد برند، بازاریابی و ارتباطات در هیئت توسعه اقتصادی سنگاپور، سارا کیفر، مدیر ارشد بازاریابی در Pitch، کلر گرینتون، مدیر برند و خلاقیت در وایز مطرح شدند. برندهای شجاع در رکود جهانی به خرج کردن ادامه می‌دهند؛ اما الویت بندی یک نیاز است همه اعضای گروه موافق بودند که فرصت‌هایی برای رشد برندها، حتی در دوره‌ سختی‎‌های اقتصادی (رکود جهانی) وجود دارد. گرینتون اشاره کرد که ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات