فروشگاه جدید گرادپرو افتتاح شد

فروشگاه جدید گرادپرو افتتاح شد

فروشگاه جدید گرادپرو، لاین لوکس و شخصی‌دوزی گراد در کرمان افتتاح شد. این چهارمین فروشگاه گرادپرو است که در فضایی حدود ۲۵۰ متری، کاملاً لوکس در بهترین منطقه شهر کرمان افتتاح شد. در آیین افتتاح این فروشگاه، رامین عارفی، مدیرعامل شرکت رادوین، صاحب‌امتیاز و بنیانگذار برند گرادپرو و همین طور محسن اصفهانیان، بنیانگذار برند گراد حضور داشتند.

کلکسیون پارچه سفارشی‌دوزی متنوع‌تر شد

در حاشیه این مراسم، صاحب‌امتیاز و بنیانگذار برند گرادپرو گفت: خدا را شکر با وجود کرونا، در شروع کار گرادپرو، همه طرح‌ها و برنامه‌های گرادپرو خوب و عالی پیش می‌رود. در بسیاری از برنامه‌ها از پیش‌بینی زمانی هم حتی جلوتر هستیم و این به جز لطف و حمایت تک‌تک مشتریان عزیز قطعاً امکان نداشت. کلکسیون پارچه سفارشی‌دوزی گرادپرو کامل و کامل‌تر شده و هر هفته و هر ماه به آنها اضافه می‌شود. همین طور کالکشن کالای آماده گرادپرو هم متنوع‌تر شده و قدرت انتخاب بهترین مواد و پارچه‌های برندهای معتبر برای مشتریان و همراهان عزیزمان را فراهم کرده است و کلکسیونی تازه از بهترین کفش‌های تمام‌چرم و جدید در همه فروشگاه‌های گرادپرو آماده ارائه است .

توسعه شعب در دستورکار گرادپرو است

رامین عارفی افزود: برنامه توسعه شعب و خدمت‌رسانی گسترده‌تر در دستورکار مجموعه گرادپرو هست و به‌زودی افتتاح شعب جدید در شهرهای بزرگ خواهیم داشت. وی ادامه داد: ما آمادگی اعطای نمایندگی گرادپرو به واجدین‌شرایط را داریم و می‌توانند جهت درخواست همکاری به سایت گرادپرو مراجعه فرمایند .

نانوپرو به‌زودی رونمایی خواهد شد

این کارآفرین نمونه و کارشناس عالی توسعه کسب‌وکار اظهار داشت: در بحث افزودن خدمات کیفی هم خبر خوبی دارم و به‌زودی کالکشن محصولات جدید گرادپرو با تکنولوژی نانو با عنوان نانوپرو آماده و رونمایی خواهد شد که قطعاً مورد استقبال ویژه همراهان ما قرار خواهد گرفت .

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات