افزایش تبلیغات در اینستاگرام/ ۹۷ درصد درآمد مِتا از تبلیغات است!

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاید کاربران اینستاگرام شاید عادت داشته باشند که تبلیغات تصادفی را در این پلتفرم مشاهده‌ کنند. اما شرکت مادر این پلتفرم یعنی متا اعلام کرده‌ است که کاربران به‌زودی مجبور می‌شوند تبلیغات بیشتری را در فید خود مشاهده کنند. تغییرات جدید چه معنایی برای کاربران اینستاگرام دارد؟ طبق گفته‌ متا این ویژگی‌های جدید برای تبلیغ‌کنندگان معرفی شده‌ است تا «ارتباط بهتری با کاربران در اینستاگرام داشته باشند». کسب‌وکارها اکنون می‌توانند آگهی‌ها را در صفحه جستجوی قرار دهند، تا کاربران تبلیغات بیشتری را در این صفحه ببینند همچنین، این شرکت سه‌شنبه اعلام کرد که در سطح جهانی روش‌های جدیدی را نیز برای تبلیغ با فرمت ویدئویی کوتاه Reels خود آزمایش می‌کند. این شرکت در حال راه‌اندازی ویدیوهای چهار تا ۱۰ ثانیه‌ای قابل پرش هستند که پس از پایان یک Reel پخش می‌شوند. بنابراین پس از پایان آگهی، ویدیویی که کابر مشغول تماشای آن بود، دوباره شروع می‌شود. ...

متن کامل خبر در سایت تجارت نیوز

منبع خبر

تجارت نیوز

تجارت نیوز

تجارت نیوز یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات