نخستین برند کارفرمایی سال ۱۴۰۰ انتخاب شد؛ دیجی‌کالا مقصد محبوب کارجویان

نخستین برند کارفرمایی سال ۱۴۰۰ انتخاب شد؛ دیجی‌کالا مقصد محبوب کارجویان

نیروی انسانی، سرمایه شرکت‌هاست. مسیر توسعه برای کسب‌و‌کارهایی که نیروی انسانی خبره دارند، هموارتر است. کمتر کارشناس و مدیر منابع انسانی پیدا می‌شود که دغدغه‌ی دسترسی به افراد با استعداد و مهارت بالا را تجربه نکرده باشد و گاهی این فرآیند ماه‌ها از منابع انسانی زمان و انرژی می‌گیرد چرا که در نهایت این نیروی متخصص است که محل کار خود را انتخاب می‌کند. در دومین گزارش ایران تلنت، دیجی‌کالا محبوب‌ترین برند کارفرمایی شناخته شده است. «برند کارفرمایی» نشان می‌دهد کدام برند در اولویت ذهنی کارجویان برای انتخاب نهایی محل اشتغال است. سرمایه‌گذاری برای مدیریت این فرایند باعث می‌شود که یک برند به عنوان کارفرمای محبوب شناخته شود و جز انتخاب‌های اول کارجویان برای ارسال رزومه و جستجوی شغل قرار بگیرد. در همین راستا، ایران تلنت برای دومین سال پیاپی در آمایشی میدانی محبوب‌ترین برندهای کارفرمایی را معرفی کرده که دیجی‌کالا در رتبه نخست برندها قرار گرفته است. چرا برند ...

متن کامل خبر در سایت هفته نامه شنبه

منبع خبر

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه

هفته نامه شنبه یک رسانه در شهر تهران می باشد

نظرات