متروی تهران، تبلیغات رنگبهرنگ، برندهای پولدار!
لازم به ذکر است این مدل جایگاه تبلیغاتی بعد از گیتهای مترو و در مسیر ورود یا خروج از قطارها نیز وجود دارد. شبکههای نمایش اینترنتی، فروشگاههای فروش فرش و برندهای خوراکی روی بدنه واگنهای مترو قرار دارند؛ البته پیشگام این مدل تبلیغات یک شرکت فعال در حوزه تکنولوژی بود که جدیدترین محصول خود را در معرض دید مسافران مترو قرار داد. اول نگاهتان به پوسترهای نصب شده روی بدنه داخلی قطار میافتد و اگر صندلی گیرتان نیاید، باید دستگیرهها را بگیرید؛ دستگیرههایی که بهعنوان دومین جایگاه تبلیغاتی در داخل واگن مترو از آنها استفاده میشود. شبکههای نمایش اینترنتی، شبکه فروش و بازاریابی، شرکتهای آرایشی و بهداشتی، پوستر فیلمهای سینمایی، فروشگاههای فروش فرش، برندهای خوراکی و حتی استارتاپها نیز در داخل قطار مترو هستند. از بدنه واگنهای قطار گرفته تا جایگاههای تبلیغاتی و دست فروشهای داخل واگن (ویزیتورهای محترم!)؛ پس به عنوان یک بازاریاب یا تبلیغاتچی باید از هر فرصت یا وسیلهای برای نشان دادن کسبوکار خود به مردم استفاده کنید.
متن کامل خبر در سایت نوپانا
نظرات