سرویس تبلیغاتی waze برای کسبوکارهای کوچک
راهاندازی Waze Local توسط اپلیکیشن پرطرفدار ویز(Waze) که غول تکنولوژی یعنی شرکت گوگل مالکیت آن را در اختیار دارد، به کسبوکارهای کوچک امکان ارائه خدمات خود به فروشگاههایی که در نزدیکی آن کسب و کار واقع شدهاند را میدهد.
به گزارش اکوسیستم، گوگل نرم افزار و سرویس تبلیغاتی خود را در اپلیکیشن ویز به صورت رسمی رو نمایی کرد. از سال 2016 تاکنون، Waze Local در اختیار برندهای بزرگ و برتر برای تبلیغ کالاها و خدمات خود بود. این اقدام ویز به نوعی آزمایش سرویس جدیدی بوده است که هم اکنون در اختیار صاحبان کسبوکارهای کوچک نیز قرار گرفته است.
مت فیلیپس، رهبر گروه راهاندازی و پشتیبانی اپلیکیشن ویز، به این نکته اشاره کرده است که استراتژی این گروه برای ارائه سرویسهای جدید به صورت تدریجی و گام به گام است و در واقع آنها ابتدا قصد داشتند تا این سرویس را با ارائه به کسب و کارها و برندهای بزرگ آزمایش کنند و بعد از حصول موفقیت آن را به سایر کسب و کارها ارائه کنند.
او در ادامه بیان کرده است که کلید موفقیت و پیشرفت در ارائه خدمات، توجه به کسب و کارهای کوچک است. این واقعیت که کسب و کارهای کوچک تمایل بیشتری به استفاده از فروشگاههای فیزیکی برای ارائه محصولات خود دارند، نباید دست کم گرفته شود.
روند کار اپلیکیشن ویز برای تبلیغات کسب و کارهای کوچک به این صورت است که وقتی کاربر در حال رانندگی و استفاده از اپلیکیشن ویز است، در صورتی که در نزدیکی او فروشگاهی قرار داشته باشد، بر روی اپلیکیشن اعلانی به منظور مطلع کردن راننده از وجود فروشگاه در نزدیکی او ظاهر میشود.
نظرات