آغاز پروژه احداث فاز سوم پارک علم و فناوری پردیس

آغاز پروژه احداث فاز سوم پارک علم و فناوری پردیس

مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد که پروژه فاز سوم پارک علم و فناوری پردیس در فضایی به وسعت 21 هکتار آغاز شده است.

به گزارش اکوسیستم، مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از سوی معاونت علمی پارک فناوری پردیس به عنوان مسئول مرکز شتابدهی و نوآوری و توسعه شتابدهی و نوآوری تعیین شده بود و توانست در سال گذشته تعداد شتابدهنده‌های این مرکز را به بیش از 22 شتابدهنده در موضوعات مختلف افزایش دهد.

به علاوه تعداد شرکت‌هایی که در پارک فناوری پردیس حضور داشتند به 250 شرکت رسیده است، این دستاورد باعث این شد که فاز اول و دوم این پارک فناوری اشباع و تکمیل شود. از اینرو فرآیند اجرایی فاز سوم پارک فناوری پردیس آغاز شد.

این پروژه‌ای مشترک است که با استفاده از منابع مالی کشورهای خارجی اجرا می‌شود و مذاكرات و توافقات آن نیز با كشور چين صورت گرفته است، همچنین مذاکرات با کشورهای دیگر نیز در حال انجام است. در 21 هکتار فضایی که فاز سوم پارک فناوری پردیس در آن راه اندازی خواهد شد، آزمایشگاه‌های مرجع و همچنين فضایی برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است.

    نظرات