تولید فیلم‌های پلیمری سرعت بیش‌تری می‌گیرد

تولید فیلم‌های پلیمری سرعت بیش‌تری می‌گیرد

«نوین بسپار سازه اروین » شرکت‌ دانش‌بنیان فعال در زمینه تولید کامپاندهای تخصصی و مستربچ‌های پلیمری ف توانسته است نیاز صنایع مختلف را برای صنایع مختلف پلیمری است .

هادی سبحانی مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، به جزئیات بیشتر محصولات این واحد تولیدی اشاره کرد و گفت: این شرکت مستربچ‌های ویژه و افزودنی، مستربچ‌های سفید و پرکننده و نیز کامپاندهای ویژه و کامپاندهای پلیمری را تولید و روانه بازار می کند.

سبحانی درباره محصول دانش‌بنیان تولیدی این شرکت گفت: ما و شرکت‌های مشابه در بخش میانی صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دستی قرار داریم. محصول دانش‌بنیانی که به عنوان " کمک فرآیند " در این شرکت تولید شده است در عمل برای تولید فیلم‌های پلیمری مورد استفاده قرار می گیرد.

فیلم‌های پلیمری، لایه نازک پیوسته با حداکثر ضخامت ۲/۰ و ۳/۰ میلیمتر با قابلیت انعطاف بالا هستند و نوع ضخیم‌تر آنها ورقه یا شیت ( sheet ) نامیده می‌شوند.

سبحانی ادامه داد: این محصول می تواند مصرف انرژی را در روند تولید کاهش دهد.

به گفته سبحانی از دیگر مزایای این محصول، افزایش سرعت تولید فیلم‌های پلیمری تا ۲برابر و همچنین بهبود سطح این‌گونه فیلم‌ها اشاره کرد.

سبحانی به قیمت تمام شده این محصول اشاره کرد و می گوید: این محصول با حدود یک سوم قیمت تمام شده‌‌ نمونه مشابه وارداتی تولید شده است.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/


لینک اصل خبر در سایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    منبع خبر

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

    معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات