وفادارسازی مشتری با اپلیکیشن باشگاه...

وفادارسازی مشتری با اپلیکیشن باشگاه...

وفادارسازی مشتری با اپلیکیشن باشگاه مشتریان

وفادارسازی مشتری با اپلیکیشن باشگاه مشتریان
در دنیای امروز، موفقیت یک شانس نیست. موفقیت سهم کسانی است که به درک عمیقی از پیوند بین زمان، مدیریت ارتباط و تکنولوژی روز جهان رسیده اند. این یک فرصت ویژه و بی نظیر است که با XRM در اجرای برنامه های وفادارسازی مشتریان به سازمانها و مراکز فروش تقدیم میگردد.

XRMچیست؟
XRM در واقع شکل توسعه یافته ای از CRM و راهکاری پیشرفته برای ایجاد یک سیستم یکپارچه است که میتوان آن را برای ایجاد ارتباطی هوشمند و هدفمندسازی شده بین تمامی فرآیندهای کاری و تجاری یک سازمان مورد استفاده و بهره برداری قرار داد.
سیستم XRM توسط افراد برجسته فعال در این زمینه از دو دیدگاه، تعریف شده است. در دیدگاه اول XRM نسخه ای توسعه یافته از CRM مدیریت ارتباط با مشتری  معرفی میشود که آن را در این روند تغییر و توسعه، مدیریت ارتباط توسعه یافته management relationship  extended  نامیده اند.  در دیدگاه دوم X موجود در XRM را مانند نقشی که X در ریاضیات دارد به عنوان یک مجهول معرفی میکنند که در صورت نیاز به مدیریت روابط از آن استفاده میشود.
با توجه به تعریفی که از هر دو دیدگاه برمی آید، میتوان اینگونه نتیجه گیری نمود که اولا XRM بنای خود را در حقیقت بر روی پایه های CRM استوار نموده است و ثانیا نسبت به CRM از این امتیاز ویژه برخوردار است که علاوه بر مدیریت ارتباط مشتری هر نوع ارتباط دیگری از جمله ارتباط با کارکنان، زیر سیستم های موجود در سازمان، شرکاء و ... را نیز تحت نظام مدیریتی هوشمند خود قرار میدهد.
فن آوری XRM میتواند به طرز قابل توجهی باعث رونق و گسترش اپلیکیشن های مربوط به کسب و کار و خدمات دارای منابع مشترک گردد.
به زبان ساده میتوان گفت XRM مربوط به هر گونه ارتباط مدیریتی بر اساس مدیریت رفتار مشتریان است. در گذشته، سیستم XRM تنها بر مدیریت ارتباط با مشتریان متمرکز بود، اما در نهایت، گسترش کسب و کار در جهان به سطحی رسیده است که باعث میشود هرشاخه از کسب و کار به دنبال مدیریت مختص به خود باشد که در آن اهدافی نظیر منابع مالی، فروش، پروژه ها، محصولات، کارمندان، همکاران، مشتریان، مصرف کنندگان، سرمایه گذاران و غیره تحت پوشش آن قرار میگیرند.
در ادامه مطلب باید گفت که XRM فضای پویایی ایجاد میکند که در آن امکان پیشرفت یک اپلیکیشن مربوط به کسب و کار به طور کامل فراهم میشود. بعلاوه، امکانات ایجاد شده توسط این فن آوری میتواند نیاز صاحبان کسب و کار به سرعت و دقت عمل را با توجه به تغییرات روز دنیا در زمینه فن آوری برطرف سازد.
چند مورد از کارهای اصلی این پلتفرم را که در تصویر ذکر شده است به شما معرفی میکنم:
۱- مدیریت دارائی ها
۲- مدیریت تامین کنندگان
۳-مدیریت برنامه
۴- مدیریت پروژه ها
۵- مدیریت استخدام
۶- مدیریت اموال
۷- مدیریت کارمندان
نحوه وفادارسازی مشتری دائمی با نرم افزار باشگاه مشتریان
حتما تاکنون این سوال در ذهن شما ایجاد شده است که راهکار باشگاه مشتریان برای وفادارسازی مشتری و تداوم ارتباط وی با سازمان و تبدیل او به یک مشتری وفادار چیست؟! در پاسخ به این پرسش باید بگوییم که اصولا هدف از طراحی و اجرای باشگاه مشتریان، برانگیختن و ایجاد حس وفاداری مشتری، نسبت به سازمان و مجموعه ای است که وی حداقل یک بار از امکانات و خدمات آن سازمان یا مجموعه استفاده کرده است. در اینجا مساله مهم، بکارگیری روشهای مختلف برای ایجاد این حس وفاداری در مشتری می باشد. این روشها را میتوان از طریق ایجاد کمپین ها یا برنامه های مختلف و دخیل نمودن مشتری در آنها اجرایی و کاربردی ساخت، برنامه های مختلفی همچون امتیازدهی به خرید ریالی بیشتر و ثبت آن، امتیازدهی به تعداد دفعات مراجعه مشتری و ثبت این امتیازات و روشها و برنامه های بسیار متنوع و جذابی که برای پیاده سازی آن در نرم افراز، برنامه ریزی ها و طراحی های هدفمند دقیقی صورت گرفته است.
نصب اپلیکیشن، بهترین روش برای پیوند دائمی مشتری با سازمان
در حال حاضر اپلیکیشن های موبایل بهترین و کارآمدترین روش برای اطلاع رسانی دقیق، آسان و سریع به مشتریان است. اقدامی که در نهایت به پیوند دائمی مشتریان با سازمان یا مجموعه منجر خواهد شد. مشتری پس از نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی خود میتواند با وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور خود وارد برنامه شده و امکانات مختلف آن را مشاهده نماید

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

    منبع خبر

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش

    تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات