ورود بانک گازپروم روسیه به بازار ارزهای دیجیتال

ورود بانک گازپروم روسیه به بازار ارزهای دیجیتال

بانک گازپروم روسیه قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی امکان انجام معاملات با ارزهای دیجیتال را برای بعضی از مشتریان بزرگ خود در سوئیس فراهم کند.

به گزارش اکوسیستم، گازپروم بانک که سومین بانک بزرگ کشور روسیه محسوب می‌شود، اعلام کرد که نخستین طرح آزمایشی انجام معاملات با ارزهای رمزپایه را در شرکت فرعی خود در سوئیس تا اواخر سال 2018 میلادی راه اندازی می‌کند.

از آنجایی که سوئیس قوانین بازتری نسبت به روسیه دارد، این بانک خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال خود را در شعبه سوئیس ارائه خواهد کرد.

الکساندر سوبول (مدیر عامل گازپروم بانک روسیه) در این رابطه گفت: در حال حاضر طرحی برای انجام معاملات در طیف وسیع با استفاده از ارزهای دیجیتال نداریم و گام برداشتن ما در این مسیر به دلیل تقاضای فعلی برخی مشتریان بزرگ این بانک است.

وی اظهار داشت: انجام معاملات با استفاده از ارزهای دیجیتال را ابتدا به طور آزمایشی انجام خواهیم داد، خدمات این نوع ارز برای معاملات بزرگ در دستور کار ما قرار ندارد و صرفا آن را برای خودمان انجام می‌دهیم.

مدیر عامل بانک گازپروم روسیه بیان کرد: بعضی از مشتریان بزرگ ما چنین خدماتی را خواستار هستند و ما نیز به دنبال راه‌هایی برای سازماندهی آن هستیم.

    نظرات