برگزاری سومین استارتاپ ویکند رفسنجان

برگزاری سومین استارتاپ ویکند رفسنجان

پس از موفقیت دو دوره استارتاپ ویکند رفسنجان، اکنون سومین دوره از این رویداد به میزبانی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان از 12 الی 14 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، سومین دوره استارتاپ ویکند رفسنجان توسط انجمن‌های علمی مهندسی کامپیوتر، بین رشته‌ای بازی‌های رایانه‌ای و رباتیک دانشگاه ولی عصر برگزار می‌شود. در این رویداد اسکان شرکت کنندگان رایگان خواهد بود. همچنین کارگاه‌های آموزشی و مسابقات هیجان انگیزی نیز در طی این رویداد برگزار می‌شود و با برگزاری جشن شادی در 14 اردیبشهت این همایش خاتمه خواهد یافت.

استارتاپ ویکند رفسنجان از ساعت ۱۴ روز ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. در روز اول این رویداد شرکت کنندگان ایده‌های خود را ارائه می‌کنند، در ادامه رای‌گیری انجام می‌شود و ایده‌های برنده، تیم‌های خود را از میان سایر شرکت کنندگان تشکیل می‌دهند و فعالیت آغاز می‌شود. در دومین روز رویداد، تیم‌ها با تمرکز بیشتری به کار خود ادامه می‌دهند تا با راهنمایی و کمک مربیان متخصص و مشورت با آنان یک نمونه اولیه از محصول خود را آماده کنند و بتوانند ایده اولیه را اجرا و تکمیل نمایند. در روز سوم، تیم‌ها تلاش خواهند کرد تا یک نمونه اولیه از محصول را تولید کنند و به جمع‌بندی کار خود بپردازند. در مراسم اختتامیه، تیم‌ها محصول خود را در برابر هیئت داوران ارائه می‌دهند. برای تیم‌های منتخب ضمن تقدیر، جوایز و حمایت‌هایی نیز در نظر گرفته شد است، به علاوه تیم‌ها شانس این را دارند که نظر مساعد سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد را برای ادامه کار خود جلب کنند. البته برنده واقعی استارتاپ ویکند رفسنجان را افرادی تشکیل می‌دهند که تیم کاری خود را حفظ می‌کنند تا با ادامه کار بتوانند استارتاپ خود را بنیان بگذارند.

سومین استارتاپ ویکند رفسنجان برای تمام علاقه مندان به کارآفرینی و آنان که قصد دارند به زودی کسب و کار خود را راه اندازی کنند، جذاب و مفید خواهد بود.

    نظرات