شرکت رایانه خدمات امید با هدف یکپارچه‌سازی خدمات بانکداری در بانک‌های ادغامی از سه محصول جدید خود رونمایی کرد

شرکت رایانه خدمات امید به‌عنوان بازوی فناوری اطلاعات بانک سپه طی مراسمی از سه محصول خود، شبکه مجازی سرویس‌های آنلاین (شمسا)، اپلیکیشن امیدپی و پیام‌رسان امید رونمایی کرد. باتوجه به روند غالب بازار و ارائه عمده سرویس‌های بانکی بر روی بسترهای بانکداری باز و اقدام بیشتر سازمان‌ها برای در اختیار قراردادن انواع خدمات خود به‌صورت وب‌سرویس به استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌ها و همچنین نیاز بازار، شرکت رایانه خدمات امید برای توسعه خدمات تجارت الکترونیکی و همه‌گیر کردن آن به راه‌اندازی یک بستر تجارت باز اقدام کرده است. این بستر تحت عنوان اختصاری شمسا (شبکه مجازی سرویس‌های آنلاین) در شرکت رایانه خدمات امید تاسیس شد که با استفاده از زیرساخت‌های به‌روز فنی می‌تواند در حوزه‌های مختلف وب‌سرویس‌های متفاوتی را ارائه کند. با توجه به تصمیم مدیران عالی کشور مبنی بر ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه (که از آن به‌عنوان بزرگترین پروژه مالی ایران یاد می‌شود)، این اپلیکیشن اولین گام فناورانه در ارائه رابط کاربری و تجربه کاربری یکپارچه در بانک‌های ادغامی است که این مهم کمک به طراحی بسته‌های ویژه مشتری‌مداری برای جلوگیری از ریزش مشتریان و افزایش رضایتمندی آنها خواهد کرد.

متن کامل خبر در سایت راه پرداخت

منبع خبر

راه پرداخت

راه پرداخت

رسانه فینتک ایران

    نظرات