دورهمی خانه نوآوری به مناسبت آغاز سال 97

دورهمی خانه نوآوری به مناسبت آغاز سال 97

گردهمایی با هدف شبکه‌سازی بین تیم‌ها و شرکت‌های مستقر در مجتمع نوآوری و فناوری الزهرا (س) به میزبانی خانه نوآوری برگزار شد.

به گزارش اکوسیستم، این مجتمع فناوری و نوآوری تحت نظر معاونت علمی ریاست جمهوری و دانشگاه الزهرا پذیرای بیش از 35 تیم استارتاپی و شرکت دانش‌بنیان است.

مجتمع نوآوری و فناوری الزهرا (س) با هدف تکمیل زنجیره زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی کشور در کنار دانشگاه الزهرا (س) و بهره‌مندی از پتانسل‌ها و تجربیات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه این زیست‌بوم شکل گرفت.

در این دورهمی مهدی صداقت ابردموسی (مدیر خانه نوآوری) با تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای اهالی ساختمان کمال الدین بهزاد، به تشریح و بررسی اجمالی اکوسیستم سیلیکون‌ولی و ایران پرداخت و در ادامه مجموعه شتابدهی و نوآوری خانه نوآوری را معرفی کرد.

صداقت در معرفی فعالیت‌های مرکز نوآوری، گفت: در خانه نوآوری به روی همه باز است و استارتاپ‌ها و همسایگان استارتاپی می‌توانند به ما مراجعه کنند.

دکتر حامد ساجدی (مدیرعامل شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد) و مجید دهبیدی‌پور (مدیر اسبق مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف) میهمانان ویژه این برنامه بودند.

دورهمی اهالی ساختمان کمال الدین بهزاد به مناسب آغاز سال 97 برگزار شد

    نظرات