جلسه توجیهی پیشرانان “طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار” برگزار شد

جلسه توجیهی پیشرانان “طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار” برگزار شد

جلسه توجیهی پیشرانان “طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار” در روز دوشنبه ۴ آذر ۹۸ با حضور جمعی از مسئولین و کارآفرینان استان خوزستان به میزبانی سازمان جهاددانشگاهی در سالن جلسات شهید حسن حزباوی برگزار شد.

کارفرمای این طرح معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری است و ناظر طرح معاونت توسعه اشتغال و کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاع اجتماعی و مجری سازمان جهاددانشگاهی می باشد.

در این نشست امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان، کمیته امداد امام خمینی اهواز، کانون کارآفرینان استان خوزستان، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن وکشاورزی اهواز، سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان خوزستان، خانه سازمان های مردم نهاد استان خوزستان، انجمن روزنه امید جوان و کارآفرینان فعال و موفق در زمینه های صنایع دستی، قالی بافی، پوشاک، خشکبار و خرما حضور داشتند.

جلسه توجیهی “طرح ملی توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار” با هدف آشنایی و جذب کارآفرینان موفق استان خوزستان به منظور ایجاد ارتباط کاری و شبکه سازی بین صاحبان کسب و کار و زنان سرپرست خانوار برگزار شد.  در این جلسه به موارد با اهمیتی که تاثیرات مثبت در بهبود هرچه بیشتر روند کسب کار پیشرانان خواهد گذاشت، اشاره شد. سپس به تمامی کارآفرینان فرصت داده شد تا کسب و کار خود را معرفی کرده و مشکلاتی که در کار خود با آن روبرو هستند را بیان نمایند تا مجریان طرح تلاش خود را برای هموار کردن این مشکلات به کار ببندند.

در پایان مدیران اجرایی طرح پس از شنیدن نقطه نظرات مسئولین و کارآفرینان، راه حل هایی به تناسب موارد مطرح شده ارائه دادند.

لینک اصل خبر در سایت مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان

منبع خبر

مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان

مرکز رشد فناوری های نوین سلامت جهاد دانشگاهی واحد خوزستان یک مرکز رشد در شهر اهواز می باشد

    نظرات