شروع به کار فین استارز 2018

شروع به کار فین استارز 2018

صبح امروز فین استارز 2018 با حضور سورنا ستاری (معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری)، علیرضا دلیری (معاون توسعه مدیریت و جذب سرمایه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری)، مدیران فرابورس ایران و استارتاپ‌های فعال در حوزه فین‌تک آغاز شد.

به گزارش اکوسیستم، ستاری در مراسم افتتاحیه فین استارز امسال ضمن ابراز خشنودی از عملکرد فرابورس کشور در مورد برگزاری رویداد فین استارز و دور یکدیگر جمع کردن بازیگران اصلی بازار سرمایه و نوآوران فناوری مالی، اظهار داشت: خوشحالیم که در فرابورس مدیران شایسته‌ای فعالیت دارند و فرابورس در بسیاری از موارد حتی از ما هم پیش افتاده است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از فین استارز 2018 به عنوان فرصتی مناسب برای استارتاپ‌های فعال در حوزه مالی نام برد و گفت: فرابورس در موضوعاتی از جمله بورس، ایده و اختراع، حتی جلوتر از ما پیش رفته‌اند و با وجود اینکه پرداختن به موضوع ایده و اختراع پیش از این به فکر معاونت علمی رسیده بود اما فرابورس ایران جهت فعالیت در این عرصه اصرار کرد و وارد این فضا شد.

وی خاطر نشان کرد که توجه به رشد روزافزون فناوری‌ها، برای ما بجز حمایت از استارتاپ‌ها و جوانان برای اینکه وارد فضاهایی مانند فین استارز و بستر مذاکره با سرمایه‌گذاران برای توسعه ایده‌های خود شوند، چاره‌ای نگذاشته است.

ستاری ضمن اشاره به نقش موثر فرابورس ایران در زمینه فرهنگ‌سازی، رویداد فین استارز را فرصتی بسیار مناسب برای توسعه تکنولوژی‌های مالی در بازار سرمایه ایران دانست.

وی در پایان به گرد آمدن سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران در این رویداد اشاره کرد و گفت: ما اصرار داریم برای جلوگیری از خطر ایجاد رانت، دولت از فضای سرمایه‌گذاری دور بماند. به همین دلیل از توسعه شتابدهنده‌ها حمایت می‌کنیم.

    نظرات