فین استارز باعث پر شدن شکاف‌های اقتصادی می‌شود

فین استارز باعث پر شدن شکاف‌های اقتصادی می‌شود

جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) در اولین بازدید از فین استارز 2018 بیان کرد: تعاملی که در این رویداد به وجود می‌آید، شکاف‌های اقتصادی را پر می‌کند و از تکرار اشتباهات جدی اقتصادی که پیش‌تر رخ داده است، پیشگیری می‌کند.

به گزارش اکوسیستم، امیر سرتیپ دوم فرشاد نجفی‌پور (جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح) در بازدید از فین استارز از استارتاپ‌ها به عنوان دنیای جدید نام برد و اقدام فرابورس ایران در حمایت از این بخش را بسیار شوق‌برانگیز خواند.

نجفی‌پور با هوشمندانه خواندن اقدام فرابورس در حمایت از استارتاپ‌ها، گفت: اگر من امکان حمایت از نخبگان و استارتاپ‌ها را با حفظ حقوق مادی و معنوی داشتم، حتما این کار را انجام می‌دادم و به نظر من اقدام فرابورس کار بسیار جذابی است.

وی با تاکید بر این موضوع که در ساتا تلاش داریم از رویکردهای غیرعلمی و تکراری گذر کنیم و به رویکردهای روز بپردازیم، اظهار داشت: رویداد فین استارز برای ما فرصتی بسیار خوب و جدی را مهیا کرده است، زیرا به بروز رسانی ساتا کمک می‌کند.

جانشین مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با تاکید بر نیاز کشور به تبادل اطلاعاتی که در این رویداد انجام می‌شود، ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که برگزاری یک بار در سال چنین رویداد‌هایی، فرصت کمی است، زیرا در کشور توانمندی، سرمایه و ثروت وجود دارد، ولی به علت فقدان شناخت نسبت به این مسائل گاهی مرتکب اشتباهات جدی اقتصادی می‌شویم. این آشنایی و تعامل می‌تواند بسیاری از شکاف‌های اقتصادی کشور را پر کند.

نجفی‌پور خاطرنشان کرد: چنانچه این تعامل دائمی باشد، بسیاری از اشتباهاتی که همه و نه فقط ساتا، در گذشته مرتکب شده‌ایم دوباره اتفاق نخواهد افتاد. اگر همه با هم بتوانیم یک چرخه دائمی برای ثروت خود ایجاد کنیم، قادر خواهیم بود فشار بسیاری از تحریم‌ها را تحمل کنیم و از بار بسیاری از تحریم‌ها نیز رها شویم، به علاوه حتی بسیاری از مشکلات نقد نشدن پولمان در خارج از کشور نیز با این تعاملات کاهش خواهد یافت.

وی در پایان تاکید کرد: رویداد فین استارز مزایای متعددی دارد که در چند دقیقه نمی‌توان همه آنها را بیان کرد.

    نظرات