کارگاه اصول مدیریت و برندسازی لاکچری

کارگاه اصول مدیریت و برندسازی لاکچری

کارگاه آموزش اصول مدیریت و برندسازی لاکچری در موسسه آموشی روزنامه دنیای اقتصاد روز چهارشنبه 10 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

به گزارش اکوسیستم، خرید محصولات لوکس و لاکچری دیگر اقدامی تجملاتی محسوب نمی‌شود و بازار این محصولات نیز روز به روز گسترش پیدا می‌کند. از اینرو بازار محصولات لوکس و لاکچری اهمیت زیادی پیدا کرده است.

سرفصل‌های کارگاه آموزش اصول مدیریت و برندسازی لاکچری به شرح زیر است:

  • لاکچری چیست؟ مبانی پیدایش محصولات و فرهنگ لوکس
  • تحلیل بازار محصولات لاکچری و کانسپت محصولات لاکچری
  • تفاوت دیدگاه بازاریابی و برندینگ در تحلیل لاکچری
  • لاکچری در حوزه خدمات و فروش محصولات لاکچری
  • استراتژی‌های آنلاین برندهای لوکس
  • DNA برندهای لوکس

خیام عسگری مدرس این کارگاه آموزشی است، وی در سوابق کاری خود مدیریت بازاریابی و تبلیغات چرم درسا، عضویت در هیئت علمی مدرسه بازاریابی تبریز، مدیرعاملی شرکت فراخیز و مشاوره برندسازی و اجرای بازاریابی شرکت‌های مختلف را دارد.

اصول مدیریت و برند سازی لاکچری

    نظرات