افتتاح بیستمین نمایشگاه پژوهش و فن آوری استان گیلان

افتتاح بیستمین نمایشگاه پژوهش و فن آوری استان گیلان

بیستمین نمایشگاه پژوهش و فن آوری استان گیلان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آغاز بکار نمود

دکتر باستی دبیر اجرایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار استان گیلان که امسال بیستمین سال برگزاری این نمایشگاه است در این باره گفت: این نمایشگاه با حضور ۳۰ دستگاه اجرایی استان گیلان و ۳۰۰ طرح فناوری معرفی شده، گشایش یافت

حضور پارک علم و فناوری گیلان در این نمایشگاه با هدف ایجاد و حمایت از اکوسیستم نوآوری استارتاپ‌ها و شتاب دهنده‌ها بوده و برای اولین بار در این نمایشگاه مرکز نوآوری صنایع خلاق و طرح های مرتبط با آن حضور یافتند.

رییس پارک علم و فناوری گیلان گفت: این مرکز آماده پذیرش جذب و حمایت طرح‌های حوزه صنایع خلاق است و در این نمایشگاه بیش از ده استارتاپ موفق گیلانی و ایده‌های برتر دانش آموزی با هدف انتخاب برترین‌ها و حمایت از این طرح ها در نمایشگاه معرفی می شوند.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی، توسط برخی دستگاه‌های اجرایی و پنل‌های تخصصی از جمله رویدادهایی هستند که در طول ایام نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

همچنین ارائه فضای مذاکرات بی توبی ( B۲B ) و بی توجی ( B۲G )را از دیگر  امکاناتی هست که در این نمایشگاه پیش بینی شده است.

در این مراسم از سه طرح برتر تجاری‌سازی شده استان رونمایی شد.

شایان بذکر است که این نمایشگاه در روز سه شنبه ۱۹ آذر ماه ساعت ۹ صبح در سالن آتش نشانی فلکه انتظام رشت افتتاح می‌شود و بمدت سه روز پذیرای علاقه‌مندان خواهند بود.

لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری گیلان

منبع خبر

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان

پارک علم و فناوری گیلان یک پارک علم و فناوری در شهر رشت می باشد

    نظرات