پنج روند برتر مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM) در سال ۲۰۲۰
هوش مصنوعی، پایش ابری مستمر، رایانش مرزی (Edge Computing) و بسیاری ابداعات تکنولوژیک دیگر وجود دارند که در چند سال اخیر، دست بالا را در روندهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات داشتهاند. انتظار میرود کدام روندها را، در سال ۲۰۲۰، در حوزه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات ببینیم؟ با این حال، تحول دیجیتال، فناوریها و روندهای جدیدی را با خود همراه خواهد آورد که نوآوریهای مبتنی بر افراد را بهبود و گسترش میدهد. ۲۰۲۰ سالی خواهد بود که مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، برای نخستین بار، ارزش بسیاری برای شرایط انسانی قائل خواهد شد. پس شک نکنید که موضوع بهبود تجربه کارمندان نهتنها در همینجا متوقف نمیشود، که همچنان یکی از برترین روندهای سال ۲۰۲۰ خواهد بود. صحبت از بهبود تجربهی کارمندان و میزان اهمیت آن برای کسبوکارها همچنان جزو برترین روندهای سال ۲۰۲۰ خواهد بود. بنابراین، واضح است که سازمانها باید بیش از گذشته بر مسئله امنیت اطلاعات تمرکز داشته باشند. بنابراین، جای تعجب نیست که مسئله امنیت اطلاعات نهتنها اکنون جزو روندهای برتر است، که همچنان یکی از مهمترین روندهای سال ۲۰۲۰، در حوزهی مدیریت خدمات فناوری اطلاعات، مدیریت فناوری اطلاعات، مدیریت ریسک و کنترل و نظارت شرکت، خواهد بود. با این حال، این روند در تصمیمگیریها و تلاشهای مدیریت خدمات فناوری اطلاعات نقش مهمی ایفا میکند.
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات