حرکت چارگون به سوی هوشمندسازی اتوماسیون اداری آغاز شد
یکی از مهمترین بخشهای نشست خبری چارگون پیرامون همین موضوع اعلام شد، استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای داشتن یک اتوماسیون اداری هوشمند بود؛ قابلیتی که چارگون در آیندهای نزدیک آن را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. «فرزاد رحمانی»، مدیرعامل چارگون اعلام کرد که این شرکت معتقد است در زمان کنونی، سیستم اتوماسیون اداری باید به شکل هوشمند فعالیت کند. این مسئله از جایی مهم است که چارگون، بیشترین کاربر اتوماسیون اداری را در ایران دارد. مدیرعامل چارگون در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه اتوماسیون اداری هوشمند از چه زمان در اختیار مشتریان قرار میگیرد، چه قابلیتهایی دارد و تاکنون چگونه آزمایش خود را پس داده، گفت: رحمانی اعلام کرد که در گردهمایی ۷ دی ماه، بخشی از این قابلیتها رونمایی خواهند شد: «تا پیش از پایان امسال، همین قابلیتها در اختیار کاربران ما قرار میگیرد. مدیرعامل چارگون همچنین اعلام کرد که امروز هدف اصلی این شرکت، داشتن بیشترین نقش در افزایش بهرهوری در جامعه ایران است: «وارد هر سازمانی که میشویم با راهکارهایی که به آنها میدهیم به بهره وریشان کمک میکنیم. او گفت که حالا نرم افزار مرکز مدیریت (کنسول مدیریتی دیدگاه) روی فریم ورک جدید یعنی «زاگرس» قرار گرفته و در گردهمایی ۷ دی ماه، از آن رونمایی به عمل خواهد آمد. مدیرعامل چارگون اعلام کرد که دیدگاه همراه، پلتفرمی است که چند اپلیکیشن روی آن قرار دارند. رحمانی خبر میدهد که راهکار منابع انسانی چارگون اکنون بهترین تجربه را در این حوزه، به ویژه در سازمانهای بزرگ، ارائه میدهد.
متن کامل خبر در سایت دیجیاتو
نظرات