معاون برنامهریزی و نوآوری بیمه رازی: اکوسیستم «همراز» برای توسعه خدمات دیجیتالی بیمه رازی اجرا میشود
معاون برنامهریزی و نوآوری شرکت بیمه مهدی ملکی افزود: «در این اکوسیستم تلاش شده است تا زیرساختهای لازم برای دیجیتالی شدن زنجیره ارزش در حال حاضر در این اکوسیستم، وبسایت خدمات الکترونیکی، موبایل اپلیکیشن، کیوسک اطلاعرسانی، بخشهای ویژه بیمهگزاران، نمایندگان و شعب بیمه رازی در یک سامانه متمرکز قرار میگیرند.» ، معاون برنامهریزی و نوآوری بیمه رازی درباره زمان و اهداف شکلگیری و پیادهسازی سامانه «همراز» یادآور شد: «پیادهسازی اکوسیستم «همراز» از اردیبهشت ماه سال ۹۸ آغاز شده و از مهمترین دلایل شکلگیری این ایده میتوان به مواردی چون ارائه امکانات و قابلیتهایی که در سیستم بیمهگری فعلی شرکت وجود ندارد، یکپارچگی ارائه خدمات الکترونیکی بیمه رازی برای مشتریان و شبکه فروش و همچنین ارتقای رضایتمندی مشتریان و ذینفعان اشاره کرد.» ملکی درباره اینکه در سامانه «همراز» کاربر به چه اطلاعاتی درخصوص چه رشتههایی دسترسی دارد، توضیح داد: «کاربران این سامانه در دستهبندیهای گوناگون مانند کاربران عادی، مشتریان حقیقی، مشتریان حقوقی، نمایندگان فروش و همچنین کارکنان بیمه رازی قرار میگیرند.» این سامانه نیز گفت: «در حال حاضر سرویسهایی نظیر فروش آنلاین بیمهنامههای مسافرتی بیمهنامه «مهراز» در این سامانه انجام میشود.» نوآوری درباره ارتقای سامانه یادآور شد: «در حال حاضر فاز یک این سامانه عملیاتی شده بیمه رازی تلاش شده است هر شعبه به صورت یک SBU تعریف شود و هماکنون پیشبینی شده توسعه و گسترش خدمات دیجیتالی به شدت مورد توجه قرار گرفته است.» ملکی درباره دسترسی کاربران به «همراز» یادآورشد: «تمامی کاربران میتوانند از طریق وب به آدرس
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات