رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، ۳ بهمن ۱۳۹۸ برگزار می‌شود

رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، ۳ بهمن ۱۳۹۸ برگزار می‌شود

دومین رویداد کارآفرینی سازمان نظام پزشکی به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی و با هدف گسترش زیست بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، دکتر علیرضا سلیمی، معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینی گفت: این رویداد با هدف ایجاد مشارکت اجتماعی در راستای تولید و ارتقای زیست بوم سلامت، توانمندسازی نظام بهداشت، درمان، سلامت و همچنین جذب افراد مستعد پیشرفت در زمینه ایده پردازی و کارآفرینی برگزار می‌شود.

وی افزود: از تمام گروه‌های کسب و کار نوپا، تیم‌های توانمندی که دارای ایده، طرح و یا محصول اولیه در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی هستند؛ دعوت می شود در این رویداد شرکت کرده و نسبت به ارائه ایده، طرح کسب و کار یا محصول خود به داوران اقدام کنند.

وی با اشاره به این که شتاب دهنده تخصصی سکو به عنوان مجری و برگزار کننده این رویداد انتخاب شده است تا از زمان ثبت نام تیم‌ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره‌ای به آنها اقدام کند؛ تصریح کرد: رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی با همکاری دستگاه‌ها و سازمان‌های مسئول در بستر فناوری‌های نوین، در حوزه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در ۳ بهمن ماه ۱۳۹۸ در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان نظام پزشکی، سلیمی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در رویداد کارآفرینی فناوری‌های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی می‌توانند ایده‌های کسب و کار یا محصولات اولیه خود را در دسته‌های گجت‌های پوشیدنی، تجهیزات زیبایی، تجهیزات مراقبت خانگی، تجهیزات خود مراقبتی، تجهیزات، لوازم و مواد یکبار مصرف با محورهای پایش، کنترل، کاهش یا تسکین درد بیمار، بهداشت، مراقبت، کنترل و درمان، بارداری، فرزند پروری و سالمندی شرکت دهند.

معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی یاد آور شد: شرکت کنندگان در این رویداد در صورت کسب امتیازات لازم و انتخاب به عنوان تیم برتر می‌توانند از تسهیلات شتابدهی، جوایز نقدی و حمایت‌های مادی و معنوی صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام پزشکی و جمعی از حامیان این رویداد برخوردار شوند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اخبار به نشانی www.SakooAccelerator.com  مراجعه کنند

    منبع خبر

    شتابدهنده تخصصی سکو

    شتابدهنده تخصصی سکو

    شتابدهنده تخصصی سکو یک شتابدهنده در شهر تهران می باشد

      نظرات