دعوت رئیس‌جمهور به مجلس برای توضیح در مورد فیلترینگ تلگرام

دعوت رئیس‌جمهور به مجلس برای توضیح در مورد فیلترینگ تلگرام

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در نامه‌ای به نمایندگان مجلس، خواستار دعوت از حسن روحانی (رئیس‌جمهور) در یک جلسه غیرعلنی به منظور توضیح در مورد فیلتر شدن تلگرام شد.

به گزارش اکوسیستم، علی نوبخت (رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس) در این نامه خطاب به نمایندگان شورای اسلامی نوشت: آیا در این کشور، مجلس شورای اسلامی منبعث از آرای میلیون‌ها ایرانی با آن همه اختیارات ملهم از قانون اساسی (خون بهای هزاران شهید و تلاش همه گروه‌ها) وجود دارد یا خیر؟

وی در ادامه آورده است: با توجه به این موضوع که شما بزرگواران و حقیر در شروع کار نمایندگی به منظور حفظ منافع ملی سوگند یاد کرده‌ایم، پیشنهاد می‌کنم راجع به فیلترینگ تلگرام از جناب رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، در جلسه‌ غیر علنی مجلس دعوت گردد تا ایشان توضیحات لازم در این مورد را بدهند. در صورتیکه قانع شدیم که برای حفظ منافع ملی می‌بایست این حرکت را تایید نماییم که تکلیف روشن است.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در پایان نامه ادامه داده است: در غیر این صورت نمایندگان برای جلوگیری از سقوط دیوار اعتماد عمومی، که متاسفانه مدعی هستیم ترک‌های زیادی در چند سال اخیر برداشته است و حفظ اقتدار قانونی مجلس، با رایزنی‌های فشرده به وظیفه قانونی، ملی، عقلی و منطقی خود عمل کنند.

    نظرات