کسبوکارها چگونه در تحول دیجیتال، انتظارات مشتریان را برآورده کنند؟
نمایشگاه تلکام پلاس همانند دورههای قبل اقدام به برگزاری کارگاههای آموزشی کمیسیونهای آموزشوپژوهش، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، سندیکای صنعت مخابرات ایران و کمیته ارتباط با صنعت بخش ایران IEEE کرده که سهم شرکت سفیر آبی آرام در این برگزاری دو کارگاه تخصصی با نامهای تحول دیجیتال در خدمات مشتریان و GAMIFICATION (بازی انگاری) بوده است. علی قنادیان، قائممقام مدیرعامل سفیر آبی آرام سخنران کارگاه تحول دیجیتال در خدمات مشتریان بود که این کارگاه پنچشنبه، ۲۸ آذرماه در نمایشگاه تلکام پلاس برگزار شد. سفیر آبی آرام در نمایشگاه تلکامپلاس از محصول CCaas رونمایی کرد او در رابطه با اینکه چه کسبوکارهایی درگیر این تحول هستند، گفت: «کسبوکارهایی که در آن مشتری اهمیت بالایی دارد یا واحد خدمات مشتریان دارند، بحث تحول دیجیتال در خدمات مشتریان میتواند به آن کسبوکارها کمک کند.»
متن کامل خبر در سایت راه پرداخت
نظرات