حمایت از تولید داخل با قانون حداکثری

حمایت از تولید داخل با قانون حداکثری

حمایت از تولید داخل با قانون حداکثری

حمایت از تولید داخل با قانون حداکثری

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی در دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در صنعت برق، الکترونیک و مخابرات گفت: خدا را شاکریم که شاهد برگزاری دومین میز تخصصی تعمیق ساخت داخل در حوزه برق، الکترونیک و مخابرات و تداوم برنامه های وزارت صمت در بهم رسانی نیازها با عرضه کنندگان در حوزه های مختلف صنعت هستیم.

فولادگر افزود: خوشبختانه این میزها در صنایع مختلف به طور مستمر در حال برگزاری است و تشکر ویژه از وزارت صمت در همکاری و ارتباط سازنده با کمیسیون صنایع و همچنین فراکسیون حمایت از تولید داخل در راستای اهداف این موضوع پر اهمیت در صنعت کشور دارم.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در بخش نظارت با توجه به عنوان سال رونق تولید در جلسات متعدد و با دستگاه های اجرایی از جمله وزارت صمت، کشور، نفت، راه و شهر سازی، اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه موارد مرتبط را با جدیت دنبال کرده است.

فولادگر اضافه کرد: با حضور سه جانبه دستگاه های دولتی، مجلس و بخش خصوصی برای حل مشکلات صنعت دنبال راهکار های کوتاه مدت هستیم، که تا پایان برنامه ششم به ثمر برسد.

وی گفت: قانونِ حمایت حداکثری از تولید داخلی مهم‌ترین قانونی است، که تاکنون در این حوزه ابلاغ شده است و با هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: قانون حداکثری با تعریف مشخص و دقیق نظارت، دنبال حمایت از رونق تولید است و در چارچوب یک سامانه نیاز ها و توانمندی ها را مورد توجه قرار می دهد.

منبع: شاتا

لینک اصل خبر در سایت تجارت طلایی نیک روش

منبع خبر

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش

تجارت طلایی نیک روش یک شرکت در شهر تهران می باشد

    نظرات