یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حضور در پارک معافیت مالیاتی است


مدیرعامل شرکت مبین‌پویش صنعت پارس گفت: تاکنون از ابتدای فعالیت شرکت همه ساله از معافیت مالیاتی حضور در پارک استفاده کردیم که این معافیت‌ها کمک قابل توجهی به شرکت‌های تازه تاسیس و در آستانه رشد می‌کند.

حجت بنازاده، در گفت‌وگو با خبرنگار پارک علم ‌و فناوری خراسان ضمن اشاره به کمک‌های بی‌وفقه پارک، درخصوص دستگاه آنالایزرهای اکسیژن اُکسیم اظهار کرد: شرکت مبین پویش با ایده محوری “طراحی و تولید آنالایزرهای اکسیژن” در پارک علم ‌و فناوری خراسان مورد ارزیابی و در سال ۹۴ پذیرش شد.

وی افزود:  پارک علم ‎‌ و فناوری خراسان تسهیلاتی از قبیل دوره‌های آموزشی رایگان، جلسات مشاوره با مشاوران و نیز تسهیلات زیادی جهت استقرار را در اختیار ما قرار داد. پس از اتمام این دوران توانستیم با توجه به تصویب وام به توسعه شرکت و تجهیزات اقدام کنیم، علاوه بر آن مجاز به استفاده از فضاهای سوله کارگاهی پارک بودیم. در حال حاضر عضو مرکز رشد جامع پارک علم‌ و فناوری خراسان هستیم.

مدیر عامل شرکت مبین‌پویش صنعت پارس گفت: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های حضور در پارک معافیت مالیاتی است. ما تاکنون از ابتدای فعالیت شرکت همه ساله از معافیت مالیاتی حضور در پارک استفاده کردیم که این معافیت‌ها کمک قابل توجهی به شرکت‌های تازه تاسیس و در آستانه رشد می‌کند.

بنازاده ادامه داد: در بخش دیگری به صورت غیرمستقیم از حمایت‌های پارک استفاده کردیم. با توجه به اینکه پارک مجموعه دولتی بزرگ و معتبری است، عضو این مجموعه شدن اعتبار ایجاد می‌کند. ما در خیلی از موارد از این اعتبار برای عقد قرارداد و یا اطمینان دادن به مشتری استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: امسال به مناسبت بیستمین نمایشگاه پژوهش و فناوری ، در جشنواره فناور برتر ثبت نام کرده و پس از ارسال مدارک و داوری‌ها توانستیم رتبه سوم فناور برتر را در استان کسب کنیم.

مدیر عامل شرکت مبین‌پویش صنعت پارس تصریح کرد: آنالایزرهای اکسیژن اُکسیم با تلاش بی وقفه متخصصان توانمند شرکت مبین پویش صنعت پارس و در مدت حدود ۵ سال طراحی و ساخته شده است. هم اکنون این آنالایزرها در مدل های مختلف تولید و عرضه می‌گردد. امکانات و زمینه کاربرد هر کدام از این دستگاه ها متفاوت بوده و صنایع مختلف می‏توانند بسته به نیاز خود مدل مربوطه را انتخاب نمایند. این تنوع محصول می تواند پاسخگوی نیاز اکثر صنایع باشد.

وی ادامه داد: پس از ساخت نمونه‌های اولیه این دستگاه، با مشتریان مختلف مذاکره و فروش‌ها آغاز شد. آنالایزر اکسیژن وسیله‌ای است که میزان گاز اکسیژن را در یک جریان گاز تعیین می‌کند. این اندازه‌گیری از کارخانجات تولید گاز اکسیژن، بیمارستان‌ها و کلیه صنایعی که اکسیژن تولید یا مصرف می‌کنند شروع می‌شود و تا سایت انرژی اتمی نطنز ادامه دارد.

بنازاده افزود: دسته دیگر کاربرد، در حوزه نیروگاه و پالایشگاه است که در بهینه‌سازی مصرف سوخت و کاهش آلاینده‌ها استفاده می‌شود. دامنه کاربرد این تجهیزات گسترده است. به عنوان مثال: صنایع غذایی و دارویی، مراکز تحقیقاتی، صنایع آهن، فولاد و...

قیمت میانگین این دستگاه‌ها حدود ۴۰ میلیون تومان می باشد که حدود یک سوم قیمت نمونه خارجی آن است.



لینک اصل خبر در سایت پارک علم و فناوری خراسان رضوی

منبع خبر

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی

پارک علم و فناوری خراسان رضوی یک پارک علم و فناوری در شهر مشهد می باشد

    نظرات